Korisničko ime:
Lozinka:

Registracija
Zaboravljeno:
Provera da li je članstvo aktivno: Upit traje do 10 sec

Program za skupštinski vikend u Beogradu

Poštovani članovi,

Kao što ste vec obavešteni za nedelju 30. mart je zakazana Skupština Mense u Beogradu. Tim povodom, lokalna Mensa Beograd je organizovala niz pratećih događaja, u cilju edukacije, razonode, provoda, … sve u svemu - međusobnog upoznavanja i povezivanja članova.

Program koji smo vam spremili je sledeći:

Petak, 28.3.2014.
19:30 Pozorišna predstava “Kumovi” na sceni Danilo Bata Stojkovic, Zvezdara teatar
ili
20:00 Pozorišna predstava “Dobrodošli u Srbiju”, nova scena, Zvezara teatar
 
- trošak snose članovi a dobijanje popusta na cene karata zavisi od broja prijavljenih

Subota, 29.3.2014.
12:00-13:30 Predavanje o digitalnom potpisu, Dragoslav Stanižan, načelnik Odeljenja za poslove zaštite, Uprave za IT, MUP RS - Univerzitetska biblioteka u Beogradu - Bulevar kralja Aleksandra 71

14:00-16:00 Kuglanje u bowling centru Žabac u Zemunu, Kulturno-sportski centar “Pinki”, Gradski park 2
- zahvaljujući uspešnom učešću Mensa bowling tima u Biznis ligi 2 dobili smo popust. Trošak učešća snose članovi a iznos kotizacije zavisi od broja učesnika.

14:00, 15:30, 17:00, 18:30 – termini za ture u prvoj Escapegame sobi u Beogradu (Antifašističke borbe 17/VI, kod Arene na Novom Beogradu)
–za ovu priliku, zahvaljujuci našem članu Ivanu Timku, dobili smo posebnu ponudu pa je cena termina 1.500 dinara, trošak snose članovi a iznos kotizacije zavisi od broja učesnika prijavljenih za određeni termin (u jednom terminu misteriju sobe moze da rešava od dvoje do petoro).

16:30 Zajednički ručak sa dogovorenom ponudom jela u kafani Dunavska priča, Kej oslobođenja 69, Zemun – trošak za naručeno snose članovi, pogled na Dunav i panoramu na njegovoj drugoj obali – priceless :)

18:00-23:00 SIGra (SIG za društvene igre) u kancelariji Mense Beograd u Domu omladine, Makedonska 22/III/7

21:00-do zore Smile žurka na splavu Olympic (na novobeogradskoj strani, prvi pored Brankovog mosta) – DJ, svirka članova muzika SIG-a i karaoke.

U saradnji sa SIG-om Dobre volje, žurka ima i humanitarni karakter, pa tako ulaz na žurku možete ostvariti tako što ćete sa sobom poneti i na žurku doneti:
- 10 plastičnih čepova, za akciju "Čep za hendikep", ili
- 1 artikal sa spiska artikala koji su neophodni za Prihvatilište za odrasla i stara lica (garderobu, obuću, posteljinu, peškire, pelene za odrasle i lekove u roku trajanja), ili
- 1 artikal za Specijalnu bolnicu za cerebralnu paralizu i razvojnu neurologiju: pidžame, pamučne trenerke, papuče,
školski pribor: sveske, blokovi za crtanje, bojice, flomasteri, olovke
- Gosti koji nisu u mogućnosti da ponesu neki od navedenih artikala ili su eventualno zaboravili, moći će da kao ulaznicu na žurku daju prilog od koga će biti izvršena kupovina neophodnih artikala za Magdalenu Matić, teško obolelu od elefantijaze, i njene devojčice.

Na program žurke su: svirka uživo naših članova i prijatelja, DJ Kec sa reggae-DnB blokom, karaoke by Sindy, kao i izbor šarolike zabavne/rok/pop muzike za zagrevanje.

Nedelja 30. mart 2014.
Program skupa:
12:00h Otvaranje i pozdravna reč
12:05h Predavanje naše članice Zorane Vujić
13:00h Radni deo zasedanja

O predavanju:

Ova radionica je namenjena svima koji žele da boljim organizovanjem ostvare bolji kvalitet života. Ako imate utisak da ne možete da stignete da uradite stvari koje ste isplanirali, ako često tražite stvari koje su se negde zagubile, ako se loše hranite jer nemate vremena da razmišljate još i o hrani, ako propuštate važne događaje, ovo je prava radionica za vas.
Saveti su tako koncipirani da mogu odmah da se primenjuju i daju brzo vidljive rezultate. Govorićemo o faktorima koji vode neorganizovanosti, ali i o saradnji i životu sa neorganizovanim osobama.
Često ljudi odlažu svoje obaveze, a na ovom predavanju ćemo rasvetliti uzroke zbog kojih baš Vi odlažete svoje obaveze i ponuditi savete kako da prevaziđete ovu lošu naviku. Na osnovu stečenih saznanja moći ćete da primenite organizaciona pravila koja su prilagođena baš vama, kako biste postigli maksimalne rezultate.

Predavač je Zorana Vujić, prvi profesionalni organizator u Srbiji. Tokom 2012. godine prepoznaje potrebu za profesionalizacijom veštine organizovanja u Srbiji, što realizuje prvo putem tekstova na blogu Helperka organizing, a zatim i kroz radionice i predavanja na ovu temu. Organizuje i individualne konsultacije a u 2014. počinje i sa korporativnim in-house treninzima. Završila je tehnički fakultet a magistrirala Međunarodni menadžment i marketing na Ekonomskom fakultetu u Beogradu. Pohađala je i edukacije iz oblasti PR-a, upravljanja vremenom i stresom, veštine rukovođenja. Udata je i majka dvoje dece koja svakodnevno testiraju i pokušavaju da obore hipoteze dobrog organizovanja.



Onima koji su zainteresovani za učešće u karaokama radi zagrevanja ili pripreme preporučujemo da pogledaju spisak pesama koje su na raspolaganju. Ako ne nađete omiljenu pesmu, cimajte sindy@mensa.rs.
Žurka počinje u 22h i traje do... Smile

Prijava za izabrane (sve?) stavke programa biće moguća popunjavanjem forme na nasem sajtu do petka u 14h.
 

Za vise detalja mozete kontaktirati organizatore putem e-maila.

Ukoliko nemate korisnički nalog na sajtu, nećete moći da popunite prijavnu formu. U tom slučaju pošaljite prijavu organizatorima na gore navedenu e-mail adresu i u prijavi navedite sve stavke programa u kojima bi ste
želeli da uzmete učešće.

Ukoliko smo vam ovim vikend-programom promenili planove i sada, da ništa od izabranog ne bi propustili, morate da obezbedite smeštaj u Beogradu upućujemo vas da informacije o smeštaju potražite na sajtu Turističke
organizacije Beograda.

Ukoliko želite da se oprobate u korišćenju usluga SIGHT-a (servis za pomoć Mensašima putnicima), pošaljite zahtev na sight@mensa.rs.


Pozdrav i do skorog viđenja!
Mensa Beograd i grupa beogradskih SIG-ova

Copyright © 1998-2024. Mensa Srbije
info@mensa.rs      design by Suzana Tomić