U slučaju problema, pošaljite e-mail sa vašim podacima na web@mensa.rs i otklonićemo problem.
Dopuna za članove-korisnike Microsoft (MSN) servisa:
( @hotmail.com, @outlook.com, @live.com i ostale adrese na MSN-ovim serverima)
Ustanovljeno je da MSN serveri primaju e-mail-ove sa domena Mense Srbije ali ih ne prosleđuju korisnicima pa su rešenja sledeca:
1. Promeniti e-mail adresu koju ste prijavili za komunikaciju sa Mensom Srbije na ne-MSN adresu, pre registracije.
Ažuriranje podataka se obavlja slanjem poruke, u kojoj je potrebno navesti podatke kojima treba da budu zamenjeni podaci koji su ranije navedeni, na adresu podaci@mensa.rs, sa Vaše MSN adrese
ili
2. Po logovanju na Hotmail/Outlook sajtu klilknete na ikonicu Settings (ključ+matica)->More mail settings->Safe and blocked senders->Add the domain your sending domain to this section and test
Hvala na strpljenju.